Kalendarz 2016 - Lipiec + sierpień

27.06.2016
Tak! Podaję wakacyjny dwupak, żeby się Wam żaden słoneczny dzień nie zgubił. Trochę trudno mi w to uwierzyć, ale psze Państwa mijamy półmetek roku 2016 i wkraczamy w drugą połowę. Niech ta druga smakuje Wam lepiej niż pierwsza!

Dobrego lata! Bezbolesnej opalenizny, bez odcisków na szlaku, bez hałasu w lesie, bez tłumów w basenach, bez nadmiernych opadów, bez nudy, bez frustracji, ale z górą bzu i bezów i bezmiarze cudowności małych i większych. Trzymajcie się nomen omen ciepło!


#7 Lipiec. Wersja do wydruku:
Do ściągnięcia tutaj: Klik! Klik!



#7 Lipiec. Wersja na pulpit i w technikolorze:
 
Wystarczy kliknąć w obrazek i zapisać sobie na dysku.





#8 Sierpień. Wersja do wydruku:
Do ściągnięcia tutaj: Klik! Klik!




#8 Sierpień. Wersja na pulpit i w technikolorze:
 Wystarczy kliknąć w obrazek i zapisać sobie na dysku.











p.s. Aukcje dla Ady nabierają tempa! Mama Ady może kupić już pierwsze dwa opakowania leku i zacząć terapię. Także dzięki Wam! Kto ma jeszcze coś w skarbonce, niech przypatruje się bocznej szpalcie. Mówię Wam, panteon polskiej ilustracji wyciąga z archiwum oryginały! Słowem: Okazje!
15 komentarzy on "Kalendarz 2016 - Lipiec + sierpień"
  1. Tak wlasnie podejrzewalam, ze jakos zaraz sezon wakacyjny - ale do konca jednak nie wierze ;)

    A ryba sierpniowa - no wiem, WIEM ze nie jest specjalnie dla mnie, ale jednak jest specjalnie dla mnie :)))) Piekna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bierz Diable! Niniejszym składam ci wieloryba w dedykacji :)

      Usuń
  2. Cudne! Dzięki. :-)
    A jako że właśnie kończę czytać "Dostatek" Crummey'a, to ten wieloryb bardzo na czasie. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo! A co to ten "Dostatek"? Idę przeszukać internety.

      Usuń
    2. Mnie wessał tak, że po nim pochłonęłam "Pobojowisko", "Sweetland" i właśnie czytam "Rzekę złodziei". I aż mi smutno, że M. Crummey nie napisał na razie więcej.

      Usuń
    3. #Psychofanka

      realizm magiczny - pisza o Cummeyowskim gatunku internety - zaczyna mi sie podobac! Dzieki :*

      Usuń
    4. Realizm (choć nie w każdej książce) magiczny. ;-)

      Usuń
    5. Tym lepiej ;)

      Usuń
  3. Od tego lipca zapragnęłam nad morze. Nad morzeeee!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ów sierpniowy taki niebiański, oniryczny z lekką rybią nutką! To lubię.

      Usuń
    2. Tak sobie myślę, że morze z dzieckiem być może nabiera walorów dodatkowych. O ile akurat nie stoi się w kolejce po kolejną watę cukrową.

      -E.W. Lowam! Dziękuję!

      Usuń
  4. Witam,
    prowadzę (współredaguję) bloga z moim uczniami, czy mogę wykorzystać Pani kalendarz? Kiedyś Bebeluszka czytałam na vitce, teraz cieszę się ponownie. Podaję namiary na miejsce, w którym chciałabym opublikować kartki kalendarza http://lubimyrazemczytac15b.blogspot.com/
    Katarzyna/Mól Krzoska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Kasiu! Jaki ten świat mały! :) Oczywiście, że możesz wykorzystać kalendarz na Waszym blogu, będzie mi bardzo miło. O ile nie będzie on tam sprzedawany, a jedynie udostępniany do użytku prywatnego. Serdeczności i dobrych wakacji!

      Usuń
  5. Dziękuję za zgodę.Żadnego komercyjnego wykorzystania:)) Chcę tylko pokazać twórcze podejście do życia:))Mam fajnych uczniów, ale czasem leniwych...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam zaraz leniwych ;) Niezainspirowanych jeszcze! Wszystko przed nimi, jest duch w Narodzie. Chcę w to wierzyć.

      Usuń

Auto Post Signature

Auto Post  Signature